Mõtted


think Wrong

Mõtle valesti

Uskumatu!

Oleme aastaid andnud koolitusi teemal ''Vead on head'' & nagu ikka, sarnased ideed liiguvad samal ajal ka mujal maailmas ringi. 

2016. aastal ilmus Greg Galle, John Bielenberg, and Mike Burn'i sulest teos teemal ''Thinking Wrong'', mis räägib sellest, kuidas liikuda edasi Status Quo seisust. 

Status quo = Business as usual 

Kasutame taktikaid, mida teised on kasutanud.. Strateegiad.. Ei, nii ei saa, sest NII ei ole kunagi keegi veel teinud?!?!

Kindel, et see on ainuke võimalus? 

Loe lähemalt:

https://www.thinkwrongbook.com

Või vaata TEDx Talks'i:

https://www.youtube.com/watch?v=y-vRuPLiGKg


Growth and comfort do not coexist

Kasv ja mugavustsoon ei sobi kokku

“Growth and comfort do not coexist” — Ginni Rometty

Reaalsus on ikkagi see, et sa arened ainult siis, kui sunnid end tegema neid asju, mida sa nii väga võib-olla teha ei tahagi. Meie aju elektriseerub olukorras, kui tunneme teatud sorti ebamugavust ja ebakindlust. Ka teaduslikud uuringud kinnitavad, et meie sooritus tõuseb, kui teeme midagi, mis viib meid mugavustsoonist välja. 

Miks mitte võtta ette enda tiimiga improvisatsioonikursus, kus saate hüpata maailma, mis põnev ja ettearvamatu? Warren Buffet ütleb, et need, kes õpivad esinemiskunste, on poole edukamad enda karjääris, kui need, kes sellega ei tegele. 

Kui see tundub liialt hull, siis vaata, mis võimalusi on veel, et ennast veidi raputada 

https://www.thriveglobal.com/stories/10374-10-uncomfortable-things-that-will-make-you-happy-and-successful?utm_source=Arianna&utm_medium=Linkedin

 

 


 

Do Business with people who believe what you believe.

Tegele nendega, kes usuvad sellesse, millesse sina usud 

Eesmärk ei ole teha koostööd kõigiga. Eesmärk on leida need, kes sinu tegemistesse ususvad. Ja kellele ei pea oma tõde ja uskumust tõestama.

https://www.facebook.com/studiolingua/photos/a.384229864091.163610.337774174091/10155290557134092/?type=3&theater

The goal is not to do business with everybody who needs what you have. The goal is to do business with people who believe what you believe. By Simon Sinek